Język angielski
Zajęcia prowadzi Pani mgr Yana Klikushyna
Grupa I „Wiewiórki”: poniedziałek godz. 9.00-9.30
Grupa II „Tygrysy”: poniedziałek godz. 9.30-10.00
Grupa III „Delfinki”: poniedziałek godz. 10.00-10.20
czwartek godz. 15.10-15.30
Grupa IV „Biedronki”: poniedziałek godz. 10.20-10.40
czwartek godz. 14.50-15.10
Grupa V „Misiaki”: poniedziałek godz. 8.30-9.00
czwartek godz. 13.50-14.20
Grupa VI „Zające”: poniedziałek godz. 10.40-11.10
czwartek godz. 14.20-14.50
Grupa VII „Smyki”: poniedziałek godz. 11.10-11.30
czwartek godz. 13.00-13.20
Grupa VIII „Sówki”: poniedziałek godz. 11.30-12.00
czwartek godz. 13.20-13.50
Często zadawane pytania
Wiewiórki
- · hello – cześć bye-bye – papa Dusty – imię królika Tom – imię niedźwiadka Lisa – imię kreta rabbit – królik bear – niedźwiedź mole – kret
- · I’m (Asia/Tomek/…) – Jestem (Asia/Tomek/…) It’s a rabbit/mole/bear. – To jest królik/kret/niedźwiedź
- · blue – niebieski red – czerwony yellow – żółty green – zielony purple – fioletowy pink – różowy orange – pomarańczowy
- · happy – szczęśliwy sad – smutny angry – zły calm – spokojny sleepy – senny hungry – głodny scared – przestraszony
- · I’m happy/sad/… – Jestem szczęśliwy/smutny/… How are you? – Jak się masz?/Jak się czujesz?
- · mummy – mama daddy – tata sister – siostra brother – brat grandma – babcia grandpa – dziadziuś baby – dziecko/niemowlę
- · It’s my mummy/daddy/… – To jest moja mama/mój tata/… Who is it? – Kto to jest?
- · car – samochód doll – lalka ball – piłka robot – robot one – jeden two – dwa three – trzy
- · sing – śpiewać paint – malować clap – klaskać dance – tańczyć run – biegać catch – łapać jump – skakać
Tygryski
- hello – cześć bye-bye – papa Dusty – imię królika Tom – imię niedźwiadka Lisa – imię kreta rabbit – królik bear – niedźwiedź mole – kret
- · I’m (Asia/Tomek/…) – Jestem (Asia/Tomek/…) It’s a rabbit/mole/bear. – To jest królik/kret/niedźwiedź
- · blue – niebieski red – czerwony yellow – żółty green – zielony purple – fioletowy pink – różowy orange – pomarańczowy
- · happy – szczęśliwy sad – smutny angry – zły calm – spokojny sleepy – senny hungry – głodny scared – przestraszony
- · poza nauką słownictwa czytamy książki po angielsku: o kosmosie, zwierzętach na farmie oraz tematyczne: o świętym mikołaju, dniu dyni itd.
Delfinki
- hello – cześć bye-bye – papa Dusty – imię królika Tom – imię niedźwiadka Lisa – imię kreta rabbit – królik bear – niedźwiedź mole – kret
- · I’m (Asia/Tomek/…) – Jestem (Asia/Tomek/…) It’s a rabbit/mole/bear. – To jest królik/kret/niedźwiedź
- · blue – niebieski red – czerwony yellow – żółty green – zielony purple – fioletowy pink – różowy orange – pomarańczowy
- · happy – szczęśliwy sad – smutny angry – zły calm – spokojny sleepy – senny hungry – głodny scared – przestraszony
- · I’m happy/sad/… – Jestem szczęśliwy/smutny/… How are you? – Jak się masz?/Jak się czujesz?
- · mummy – mama daddy – tata sister – siostra brother – brat grandma – babcia grandpa – dziadziuś baby – dziecko/niemowlę
- · It’s my mummy/daddy/… – To jest moja mama/mój tata/… Who is it? – Kto to jest?
- · car – samochód doll – lalka ball – piłka robot – robot one – jeden two – dwa three – trzy
- · sing – śpiewać paint – malować clap – klaskać dance – tańczyć run – biegać catch – łapać jump – skakać
Biedronki
- Dusty – imię królika Chester – imię lisa Poppy – imię sowy rabbit – królik fox – lis owl – sowa tag – zabawa w berka hide and seek – zabawa w chowanego hopscotch – gra w klasy board game – gra planszowa card game – gra w karty computer game – gra komputerowa football – piłka nożna
- · How are you today? – Jak się dzisiaj miewasz? I’m (happy/sad/…). – Jestem (wesoły/a, smutny/a ...). Let’s play (tag/a board game/…). – Pobawmy się w/zagrajmy w (berka/grę planszową). Great idea! – Świetny pomysł!
- · Can I have a (rubber/ pen/…), please? – Czy mogę prosić o (gumkę do ścierania/ długopis/...)? Yes, of course. – Oczywiście. No, sorry. – Niestety nie./Wybacz, ale niestety nie. How many (pens/markers/…) have you got in your pencil case? – Ile (długopisów/ flamastrów/…) masz w swoim piórniku? I’ve got (eight/ten/…) (pens/markers/…) in my pencil case. – Mam (osiem/dziesięć/…) (długopisów/flamastrów/…) w swoim piórniku.
- · one – jeden two – dwa three – trzy four – cztery five – pięć six – sześć seven – siedem eight – osiem nine – dziewięć ten – dziesięć pen – długopis marker – flamaster crayon – kredka (świecowa) rubber – gumka do ścierania glue stick – klej w sztyfcie pencil case – piórnik
- · bed – łóżko cooker – kuchenka bath – wanna sofa – kanapa picture – obraz chest – skrzynia wall – ściana chimney – komin roof – dach window – okno door – drzwi
- · kitchen – kuchnia, bathroom – łazienka, basement – piwnica, bedroom- sypialnia, attic – strych, hall – hol, living room – salon,
- · king – król queen – królowa princess – księżniczka fairy – wróżka dragon – smok knight – rycerz gold – złoto castle – zamek crown – korona sword – miecz wand – różdżka
- · wellies – kalosze raincoat – płaszcz przeciwdeszczowy umbrella – parasol puddle – kałuża raindrop – kropla deszczu lightning – błyskawica sunny – słonecznie cloudy – pochmurnie rainy – deszczowo stormy – burzowo foggy – mgliście,
Misiaki
- · Dusty – imię królika Chester – imię lisa Poppy – imię sowy rabbit – królik fox – lis owl – sowa tag – zabawa w berka hide and seek – zabawa w chowanego hopscotch – gra w klasy board game – gra planszowa card game – gra w karty computer game – gra komputerowa football – piłka nożna
- · How are you today? – Jak się dzisiaj miewasz? I’m (happy/sad/…). – Jestem (wesoły/a, smutny/a ...). Let’s play (tag/a board game/…). – Pobawmy się w/zagrajmy w (berka/grę planszową). Great idea! – Świetny pomysł!
- · Can I have a (rubber/ pen/…), please? – Czy mogę prosić o (gumkę do ścierania/ długopis/...)? Yes, of course. – Oczywiście. No, sorry. – Niestety nie./Wybacz, ale niestety nie. How many (pens/markers/…) have you got in your pencil case? – Ile (długopisów/ flamastrów/…) masz w swoim piórniku? I’ve got (eight/ten/…) (pens/markers/…) in my pencil case. – Mam (osiem/dziesięć/…) (długopisów/flamastrów/…) w swoim piórniku.
- · one – jeden two – dwa three – trzy four – cztery five – pięć six – sześć seven – siedem eight – osiem nine – dziewięć ten – dziesięć pen – długopis marker – flamaster crayon – kredka (świecowa) rubber – gumka do ścierania glue stick – klej w sztyfcie pencil case – piórnik
- · bed – łóżko cooker – kuchenka bath – wanna sofa – kanapa picture – obraz chest – skrzynia wall – ściana chimney – komin roof – dach window – okno door – drzwi
- · kitchen – kuchnia, bathroom – łazienka, basement – piwnica, bedroom- sypialnia, attic – strych, hall – hol, living room – salon,
- · king – król queen – królowa princess – księżniczka fairy – wróżka dragon – smok knight – rycerz gold – złoto castle – zamek crown – korona sword – miecz wand – różdżka
- · wellies – kalosze raincoat – płaszcz przeciwdeszczowy umbrella – parasol puddle – kałuża raindrop – kropla deszczu lightning – błyskawica sunny – słonecznie cloudy – pochmurnie rainy – deszczowo stormy – burzowo foggy – mgliście,
- · rozmowa na temat pogody pełnymi zdaniami,
- · liczenie do 20
- · pory roku, miesiące,
- · nauka dni tygodnia przez piosenkę,
- · nauka przyimków przez piosenkę,
- · czytanie książek po angielsku o odkrywaniu kosmosu, świetach Bożego Narodzenia, dniu dyni/Halloween, o Misiu Paddingtonie,
- · uczymy się tekstów piosenek I śpiewamy je: Dance Monkey – Tones and I, I want it that way- Backstreet Boys, Demons – Imagine Dragons,
Zajączki
- Dusty – imię królika Chester – imię lisa Poppy – imię sowy rabbit – królik fox – lis owl – sowa tag – zabawa w berka hide and seek – zabawa w chowanego hopscotch – gra w klasy board game – gra planszowa card game – gra w karty computer game – gra komputerowa football – piłka nożna
- · How are you today? – Jak się dzisiaj miewasz? I’m (happy/sad/…). – Jestem (wesoły/a, smutny/a ...). Let’s play (tag/a board game/…). – Pobawmy się w/zagrajmy w (berka/grę planszową). Great idea! – Świetny pomysł!
- · Can I have a (rubber/ pen/…), please? – Czy mogę prosić o (gumkę do ścierania/ długopis/...)? Yes, of course. – Oczywiście. No, sorry. – Niestety nie./Wybacz, ale niestety nie. How many (pens/markers/…) have you got in your pencil case? – Ile (długopisów/ flamastrów/…) masz w swoim piórniku? I’ve got (eight/ten/…) (pens/markers/…) in my pencil case. – Mam (osiem/dziesięć/…) (długopisów/flamastrów/…) w swoim piórniku.
- · one – jeden two – dwa three – trzy four – cztery five – pięć six – sześć seven – siedem eight – osiem nine – dziewięć ten – dziesięć pen – długopis marker – flamaster crayon – kredka (świecowa) rubber – gumka do ścierania glue stick – klej w sztyfcie pencil case – piórnik
- · bed – łóżko cooker – kuchenka bath – wanna sofa – kanapa picture – obraz chest – skrzynia wall – ściana chimney – komin roof – dach window – okno door – drzwi
- · kitchen – kuchnia, bathroom – łazienka, basement – piwnica, bedroom- sypialnia, attic – strych, hall – hol, living room – salon,
- · king – król queen – królowa princess – księżniczka fairy – wróżka dragon – smok knight – rycerz gold – złoto castle – zamek crown – korona sword – miecz wand – różdżka
- · wellies – kalosze raincoat – płaszcz przeciwdeszczowy umbrella – parasol puddle – kałuża raindrop – kropla deszczu lightning – błyskawica sunny – słonecznie cloudy – pochmurnie rainy – deszczowo stormy – burzowo foggy – mgliście,